• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Учнівське самоврядування

Учнівське самоврядування "Соколи"

Серед безлічі дитячих занять у навчальному закладі важливе місце відводиться учнівському самоврядуванню. Роботу учнівського самоврядування можна назвати ефективною. Центри працюють на належному рівні та допомагають в організації виховної роботи в школі. А учнівський комітет намагається працювати ,як організаційний орган учнівства в школі.
Діяльність учнівського самоврядування здійснюється за чітко складеними планами засідань учнівського самоврядування та кожного центру.
Діти, які входять до складу учнівського самоврядування, набули вже деякого досвіду в плануванні.
Структура самоврядування в нашій школі мало чим відрізняється від інших.Це голова
шкільного самоврядування, заступник, та члени шкільного парламенту, тобто центри:
В школі працює 5 центрів: «Наука», «Добробут», «Дозвілля», «Оберіг», «Прес-
центр».
Самоврядування в школі виконує функції:
1 . Забезпечення порядку в школі, організовує чергування у школі;
2. Контроль за відвідуванням школи учнями;
3. Проведення загальношкільних лінійок, зборів, виставок, круглих столів;
4. Організація дозвілля, творчих свят, змагань;
5. Організація із збереження шкільного майна, підручників;
6. Організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог;
7. Організація роботи з благоустрою території школи;
8. Участь у розробці плану роботи школи на новий навчальний рік;
9. Участь у проведенні педагогічних рад, на яких розглядаються питання учнівських колективів.
Мета - виховання самодостатньої особистості, здатної відповідати за свої рішення та вчинки.
Принцип- «самі вирішили, самі зробили, самі відповідаємо».
Що нас об'єднує - прагнення зробити життя змістовним, радісним, цікавим, бажання діяти разом.
Що для нас найдорожче - свобода думки, особистість.
Про кого турбуємося - про менших і слабших за нас, одне про одного та про тих, хто в біді.
Що нам допомагає жити - гра, фантазія, вигадка, те, що ми вирішуємо і робимо самі.
Ми співпрацюємо - з усіма, кому зрозумілі і не байдужі наші інтереси, справи, хто готовий
нам допомогти.
Ми самі вирішуємо - які справи, свята нам проводити.
У цьому навчальному році членами самоврядування нашої школи було проведено багато змагань, конкурсів, свят. Традиційно у вересні ми проводимо конкурс «Квітковий Вернісаж». Вчителі, учні нашої школи на чолі із радою учнівського самоврядування не залишаються байдужими і беруть активну участь у виборі найкращої композиції.
Учні нашої школи взяли активну участь у акції "Допоможемо друзям нашим меншим...". На деревах поблизу школи з'явилися годівнички. Учнівське самоврядування провело прибирання території школи.
У жовтні було проведенні урочистості з нагоди дня вчителя, провели святковий концерт.

В день проголошення ЗУНР учні провели тематичну лінійку, на якій розповіли про
діяльність ЗУНР і значення. Відзначили річницю УПА, яку провели під час тематичної
лінійки.
Був проголошений конкурс малюнків «Найкраща осінь».
Провели акцію « Запали свічку» «Колосок пам'яті» в день пам'яті жертв Голодомору та політичних репресій.
День СНІДу нагадав нам про проблеми які існують у світі, та як потрібно до цього ставитися.
1 грудня усі учні нашої школи приєдналися до акції «Скажемо сніду -НІ!».. Педагогом
організатором бесіду на тему СНІД- чума XXI століття.
В нашій школі проводиться безліч конкурсів малюнків на різні тематики.
Переможці були нагороджені грамотами.Такі заходи підвищують самооцінку дітей та виховують справжніх лідерів.
Кожного місяця ми проводимо рейди по школі з перевірки стану класів, робочих зошитів та щоденників. Шкільне майно поважає більша частина учнів. А прикладом для них виступаємо ми - шкільне самоврядування.
«Прес-центр» і педагог-організатор кожного місяця випускають шкільну газету «Шкільне життя». Таким чином наші учні за цей час прийняли участь у багатьох конкурсах та акціях, як шкільних так і районних. Це організовує і дисциплінує учнів, та відволікає від непотрібних думок.
Те, що ми зібрались разом - це тільки початок,
те, що ми продовжуємо залишатися разом - це вже досягнення,
те, що ми працюємо разом - це справжній успіх
А роботу нашЬго самоврядування прошу визнати задовільною.
Робота учнівського самоврядування направлена так ,щоб від рівня ,коли рішення приймається з ініціативи дорослих разом із дітьми до того рівня коли рішення ,що приймаються з ініціативи дітей під керівництвом дорослих.
Коли ініціатива належить дітям ,вони беруть активну участь у процесі прийняття рішень, але під керівництвом дорослих.
Лише через особисту участь вони можуть розвинути власні здібності і навички сформувати життєві цілі самоствердитись і самореалізуватись,а допомогти їм -наше завдання , завдання всього педагогічного колективу.


Склад шкільного віче « Соколи »

Керівний склад

Голова шкільного віче Олесько Наталія
Заступник голови Кальмук Яна
Секретар Андреюк Яна

Центр "Наука"
Пенцак Юліанна - голова
Климчук Яна
Кальмук Вікторія

Центр "Добробут"
Маціканич Вікторія - голова
Шабаровський Дмитро
Нужда Ярослав


Центр "Дозвілля"
Кальмук Діана - голова
Ковальчук Марічка
Ільчишин Соломія


Центр "Оберіг"
Душинська Марта - голова
Заруцький Олександр
Кнейчук Вікторія


Прес-центр
Кнейчук Святослав - голова
Рак Максим
Євуш Віталіна
УЧНІВСЬКА РАДА

Працює за своїм планом. До керівного складу входять голова, заступник, секретар та голови центрів.
Центри мають індивідуальний план роботи.
" ПРЕС - ЦЕНТР"
Висвітлює життя школи, оформляє інформаційний стенд, допомагає у проведенні інформаційних хвилинок, тематичних лінійок.
ЦЕНТР " ДОЗВІЛЛЯ"
Приймає участь в організації та проведенні ранків, вечорів, зустрічей, свят у школі, дбає про відродження національних традицій, звичаїв.
ЦЕНТР " ОБЕРІГ'
Відповідає за роботу з молодшими школярами, проводить роботу по збору матеріалу з історії села.
ЦЕНТР " НАУКА"
Відповідає за інтелектуальний розвиток учнівської молоді, проводить рейди-перевірки виконання домашніх завдань учнями школи, слідкує за веденням щоденників, виконанням учнями школи правил поведінки для учнів. Заслуховує учнів, які недобросовісно вчаться, бере участь в обговоренні оцінок учнів за старанність.
ЦЕНТР " ДОБРОБУТ"
Відповідає за дотримання учнями санітарно-гігієнічних норм у школі, озеленення класних кімнат, дієвість учнівських куточків. Організовує і контролює чергування учнів по школі, в класі. Організовує змагання між класами за такими пунктами: санітарний стан; - дисципліна; зовнішній вигляд; збереження класного майна та підручників; відвідування учнями навчальних занять.

Учні нашої школи випускають шкільну газету "Шкільне життя"




К О З А Ч А Т А

/Files/images/kozachata1.jpg /Files/images/kozachata2.jpg

КОЗАЧАТА - це країна наймолодших школярів нашої школи віком від 6 до 10 років.

Закони, за якими живуть КОЗАЧАТА:

  • закони доброти, честі, поваги і любові до рідних та близьких людей;
  • закони взаємоповаги, взаємовиручки;
  • закони поваги до себе і оточуючих;
  • закони поваги до національних традицій, історії України;
  • навчання і труд, спорт і здоров'я - ідуть поруч.

ПЛАН РОБОТИ КОЗАЧАТ

В Е Р Е С Е Н Ь

/Files/images/ukraina 1.gif.jpg1. Визначення структури КОЗАЧАТ на начальний рік. Розподіл обов'язків.
2. Затвердження плану проведення засідань КОЗАЧАТ.
3. Визначеня завдань КОЗАЧАТ.
4. Затвердження планів роботи на вересень.
5. Визначення ролі КОЗАЧАТ у підготовці та проведенні загальношкільних лінійок.
6. Визначення основних напрямів роботи, запланованої КОЗАЧАТАМИ, на повному самоврядуванні у І семестрі.

Ж О В Т Е Н Ь

/Files/images/ukraina 1.gif.jpg1. Підсумки проведення Дня самоврядування в школі.
2. Звітування про проведені рейди-перевірки.
3. Контролювання дисципліни, порядку та чергування у класах та школі.
4. Звіт про роботу спортивного сектору.
5. Затвердження плану роботи на листопад.

Л И С Т О П А Д

/Files/images/ukraina 1.gif.jpg1. Підсумки роботи учнівського самоврядування за два місяці.
2. Робота КОЗАЧАТ з питань правопорушень учнів.
3. Трудове виховання учнів - звітування про проведену роботу за жовтень.
4. Робота КОЗАЧАТ по вихованню в учнів свідомої дисципліни.
5. Навчання - обов'язок кожного школяра. Результативність начання учнів.
6. Ознайомлення з планом роботи на грудень.

Г Р У Д Е Н Ь

/Files/images/ukraina 1.gif.jpg1. Робота з учнями, що отримують двійки і з учнями, що нерегулярно виконують домашні завдання.
2. Контролювання зовнішнього вигляду школярів. Організація рейд-перевірок.
3. Організація новорічних свят.
4. Робота юних наставників по організації дозвілля для учнів 1 - 4 класів.

С І Ч Е Н Ь

/Files/images/545345_428689503841787_241656062_n.jpg1. Підведення підсумків роботи КОЗАЧАТ за І семестр.

2. Складаня та затвердження плану проведення засдань КОЗАЧАТ на ІІ семестр.

3. Визначення завдань КОЗАЧАТ на ІІ семестр.

4. Затвердження плану роботи на січень.

Л Ю Т И Й

/Files/images/545345_428689503841787_241656062_n.jpg1. Робота з обдарованими дітьми. Організація зустрічей та свят.
2. Звіт про збереження підручників.
3. Результати рейд-перевірок.
4. Робота лабораторії невирішених проблем (ЛНП) по підготовці та проведенні виховних міроприємств у лютому.
5. Затвердження плану роботи органів КОЗАЧАТ на лютий.

Б Е Р Е З Е Н Ь

/Files/images/545345_428689503841787_241656062_n.jpg1. Звіт про роботу юних наставників.
2. Підведення підсумків роботи КОЗАЧАТ у лютому.
3. Звіт отаманів про виконання доручень учнями школи.
4. Затвердження плану роботи на весняні канікули.
5. Затвердження плану роботи КОЗАЧАТ на березень.
6. Робота ЛНП по проведенню виховних міроприємств у березні.

К В І Т Е Н Ь

/Files/images/545345_428689503841787_241656062_n.jpg1. Робота КОЗАЧАТ спільно з СОКОЛАМИ по благоустрою території біля пам'ятника загиблим односельчанам.
2. Результати проведення рейд-перевірок.
3. Робота ЛНП по підготовці та проведенні виховних міроприємств у квітні.
4. Затвердження плану роботи КОЗАЧАТ на квітень.

Т Р А В Е Н Ь

/Files/images/545345_428689503841787_241656062_n.jpg1. Звіт педагога-організатора.

2. Підведення підсумків роботи КОЗАЧАТ за рік.

3. Вивчення пропозицій учнів, щодо роботи КОЗАЧАТ на наступний навчальний рік.

Кiлькiсть переглядiв: 1191

Коментарi